Thursday, April 10, 2008

Snabba ryck

Jodåsaattttt.... Imorgon är det seminarit om Paper/PM/Uppsats. SKa bli kul att se hur fan det går. Är väldigt osäker faktiskt.

Annars tränar jag lika dåligt som vanligt. Fast det är rätt jobbigt att "jobba". Jag är ju där i princip 8 timmar om dagen i alla fall.

Paris-Roubaix på söndag. Eurosport har en idiot-sändning pga MotoGP. En annan har ju lite tur som skaffat France 2, vilket innebär att jag kan se hela! Inte så dumt... Fast med fransk kommentator då. Fast jag är rätt grrrym på franska. Öh. Så heter ett på franska. Nu vet ni det.

Jaså?

1 comment:

Oskar Lund IF Hallby SOK said...

Gött för dig att du blivit en riktig knegare...själv drar jag ut på de sista åren...
Var "down town" i Vaggeryd förra helgen med toyotan o testade den nya china-kiosken...den gick inte av för hackor! Vibsen efter dina år där känns fortfarande och folk spelade Skidfestlåten 2002 i EPA-traktorerna....