Sunday, May 11, 2008

Jodå

Som vanligt är jag dålig på att uppdatera. Har för ovanlighetens skulle haft mycket att göra i veckan. Fast det börjar bli mer normalt. Sista tiden i Örebro var det knappast så... Men det funkar bra. Skriver ett PM som ska in på tisdag. Någon som kan säga nåt vettigt om Nowotny, Scott och Gibbons "Re-thinking Science"? Och helst om Agoran? I såna fall skulle jag bli glad. En Kex-choklad utlovas till den som kan komma med goda kommentarer!

Annars har jag cyklat denna veckan! Ett par vettiga pass faktiskt! Inte dååoligt det inte. Nedan ses tre pulsfiler, men inget att bli imponerad över. Dessutom har jag spelat fotboll med mina arbetskamrater! Awesome.





Förresten. Girot drog ju igång! Grymt kul för Bäckstedt och Slipstream att vinna. Det förtjänar de verkligen. Det som Slipstream står för, med allt fårn anti-dopingarbete till genomskinlighet och öppenhet bevöhs i cykelvärlden. Vi får se hur länge Vande Velde klarar hålla tröjan.

1 comment:

Oskar Lund IF Hallby SOK said...

Nowotny var ju med i bland annat Skilda Världar, Smala Sussie o lite andra gooa rullar....hoppas det var till hjälp!
Föresten är det väl lite orutinerat o göra en skärmpump med porrsida på webbläsaren.....