Tuesday, February 17, 2009

Nä så att en annan kämpar på..

Märker tydligt hur mitt humör återspeglas i mina inlägg.. Idag är jag nog ganska neutral till humöret tror jag så vi får se var detta slutar. Blir säkert något galet spexigt innan detta är slut.

Håller på och jagar folk för fullt för intervjuer till tvärprojektet. OCh det är fan i mig lättare sagt än gjort. Inga uppgifter finns att finna någonstans och får man väl tag i uppgifter svarar de inte på mail... Faaaan också. Fast det går inte så dåligt. Och rackans vad jag kommer åka mycket till Stockholm framöver...

Annars försöks det tränas lite og. Springs och cyklas och gymmas görs dets.

Kollade Tour of California på internet igår. Ska man vara helt ärlig var det en rätt pissig sändning och etapp men så blir det väl i det vädret. Kul att Lövkvist är fint med.

2 comments:

Anonymous said...

Du kan få intervjua mig om du vill.. Men jag kommer kanske inte vara säker på svaren...

Jag, Hugh Grant said...

I egenskap av expert svarar jag gladeligen både vitt och brett på allt mellan himmel och helvete.

Läser man mitt senaste blogginlägg är det inte heller svårt att förstå varför jag numera besitter så extremt allomfattande kunskaper om precis allting. Jag har nämligen tagit del av utdrag ur Magnus Hedmans memoarer.

Därför vill jag säga till dig, bäste forskare i det allmännas tjänst: Om livet känns svårt, läs Magnus Hedman. Du vet inte om det, men du behöver honom.