Monday, August 24, 2009

Tomhet

Ja, nu är friidrotts-vm över. Tomheten är total. Kommer hem på kvällarna och zappar förtvivlat mellan kanalerna, men vad hjälper det? Friidrotten är som bortblåst. Ibland är allt bara fruktansvärt...

Annars sitter jag och väntar på att gå på ett möte som börjar om 10 minuter. Känner inte att det är någon idé att dra igång med något så istället tänkte jag ge mina "fans" som läser bloggen med sån lycka och glädje nåt nytt att sätta tänderna i.

Har förresten köpt en mtb. Har jag sagt det? Kanske inte. Det har jag i alla fall. Premiären blev igår och måste säga att jag tror att jag är nöjd med den. Måste nog ändra lite inställningar och sådär men i övrigt nöjd. Men fyyyyyyyy faaaaan vad dålig jag är i skogen när det blir knixigt... Så fort det blir lite större stenar och skit står det i princip still istället för att lyfta blicken och hålla farten som man borde. Illa. Men det blir kanske bättre. Förhoppningsvis.

Ja, aa. Mmm.

Heiij

2 comments:

Unknown said...

Ahh jag vet, men tackar vet jag förrmiddagsteve.. aidensfield och antikdeckarna

IngoKajMatz said...

Haha, ja eftermiddags-tv är inte dumt! Saknar dock Buffy och vampyrerna.