Thursday, February 28, 2008

Nu drar jag!

Skriver ett kort meddelande, för snart drar jag. Igen! Fan vilken Globetrotter man är.. Eller Dalatrotter. Om det heter trotter. Jag tror det. Eller? Men svara då! Fan vad oförskämt. Dåoligt.
Ska upp till Mora över helgen för Vasaloppet som jag nog skrivit förut. Så, annars är det inte mycket nytt. Jag har löst lägenhetsproblemet ganska bra nu, tror jag då den ska besiktas imorgon så hinner jag få reda på om det är några fel i den. Förutom att den är sunkig, för hög radon-halt och allmänt risig. Men det är inte mitt fel. Jag lovar!

Nu ska Sofia Domeij skjuta. Spännande som smör. Träff. Träff. Bom. Träff. Träff. Då vet ni.
Jag har inte så mycket nytt skriva annars. Får väl ljuga ihop något som vanligt. Denna vecka har det blivit lite mindre träning, men körde styrka igår. Idag blir det kanske en snabbt löppass snart, och imorgon skidor.
Om jag inte kommer åt en dator innan ska jag tippa Vassaloppet. Det får ni också göra om ni vill. Därmed är nästa tävling inledd! Segrare i förra koras inom kort. Tippa top 5 Vasaloppet i kommentaren. Man får revidera tipset fram till söndag klockan 7.59.
Mitt tips. 1. Daniel Tynell. 2. Jerry Ahrlin. 3. Anders Aukland. 4. Oskar Svärd. 5. Anders Palmér.
Kanske mer ett hoppfullt tips, men man vet aldrig. Känns som att det är fem-sex åkare som är huvudfavoriter, och kanske 10 st som har en chans. Ska bli spännande. Får hoppas på en stabil insats av OLund också. Kanske top 30, eller vad tror OLund själv? Kanske högre? Kommentar tack!

1 comment:

Oskar Lund IF Hallby SOK said...

Topp 30 hade suttit fint...
Mitt tips
1 Daniel Tynell
2 Anders Aukland
3 Rikard Andreasson