Wednesday, February 27, 2008

Vi har passerat 100!

Efter påpekande från OLund upptäckte jag att vi har passerat den magiska 100-gränsen! Vi inte bara passerade, utan snarare sprängde den! Vilken känsla. Och vi gjorde det tillsammans! Teamwork var ordet.

Håller på och packar ihop lite av min skit i Örebro som ska flyttas till Linköping på måndag och lördag nästa vecka. Och imorgon bär det av till Mora igen då det ska vallas och langas till Vasaloppet. Ska se om jag kan lyckas fälla någon under langningen. Då bör man hamna både i TV och i tidningar, åtminstone om man fäller en favorit. Ska se vad jag kan göra. Och är det någon av er läsare som skulle vilja köpa "fällnings-tjänsten" kostar det 5000 kr för någon i elitledet, 2500 i förstaledet och 1000 kr för övriga. Så, vill ni påverka utgången av loppet genom att eliminera favoriter, tveka inte! Hör av dig! Magnusson fällning-enterprises finns för dig!

Jag har inte så många nya, fräna pulsfiler att visa, men när Vasorna är över och jag är inflyttad ska vi kunna bjuda på fler godbitar.
Är sugen på att satsa lite igen. Det har jag nog skrivit 16 ggr förut, så vi får se. Ska försöka träna lite mer och bättre framåt i alla fall.

Heeeiij

1 comment:

Unknown said...

Jag röstar på bidrag nr 1. Den är coolast! ;-)