Monday, March 31, 2008

Dålig

Är dålig som en korv på att uppdatera. Ber om ursäkt för det. Har blivit lite dåligt med tid bara. Fia är här så då vill man inte sitta framför datorn hela kvällarna.
Och idag är det 1:a april. Så någonstans i inlägget finns ett skämt! Så spetsa öronen och vässa armbågarna, för nu blir det läsartävling igen! Förra segraren blev ju OLund på wo. Men nu hoppas jag på ett gigantiskt deltagande.

Så... Igår cyklade jag 1,30 fast mkt lugnt tillsammans med Fia. Körde lite intervaller fram och tillbaka. Det är helt ok träningsvägar här, men det blåser en del och är lite platt.
Jag ska eventuellt till Rotterdam i Augusti. Coolt va? Konferans. Ännu coolare va?
Mina cykelgrejer borde komma idag.

Hej då!

5 comments:

Anonymous said...

Ha ha, det var ju lätt som en pannkaka att hitta det skämtet.

Du skulle väl aldrig träna ett så kort pass som 1.30???

Nästa år får du komma med nåt bättre...

Oskar Lund IF Hallby SOK said...
This comment has been removed by the author.
Oskar Lund IF Hallby SOK said...

Inlägget är ju inte inlagt 1 april!

IngoKajMatz said...

Ajajaj! Det blev visst fel eftersom klockan är dum i huvudet. Inlägget skrevs i morse, alltså den 1 april, så det är inte skämtet.
Du får en chans till OLund.

Oskar Lund IF Hallby SOK said...

Då tror jag att det inte är lite platt i lkpg utan JÄVLIGT platt!
Nu får du passa dig för jag har precis kört 2 h cykel...