Wednesday, April 2, 2008

Yo!

Tänkte komma med facit och vinnare på läsartävlingen! Och vinnaren är............
Ingen... Eftersom jag är så fantastiskt fyndig, käck och go så la jag skämtet i skämtet! Alltså var skämtet att det inte var något skämt, så alltså var skämtet att det fanns ett skämt på sidan! Hahahahah... Hallå... Vart tog ni vägen.. Aj fan. Inga läsare kvar. Men snälla! Kom tillbaka! Jag lovar att skärpa mig.

Men ni var ganska nära, för visst fanns det sanningar i det ni skrev. Att jag skulle träna enbart 1.30 är ju absurt.. Och det är jävligt platt här. Så ni får halvrätt, Larrrs und OLund! Grattis! Varsin halva kexchoklad kommer med Postiljon A.G. Suseborn om tvenne dagar.

Annars då? Tänkte visa en pulskurva eftersom det var ett tag sen! Ett kort kort pass där jag testade lite nya grejer på cykeln. Som ni ser är jag i jävligt bra form. Runt 60 i puls när jag kör runt 30 km/h.... Det kan också vara mitt pulsband som är dumt i huvudet och skulle behövas bytas batterier, men nej! Jag är i grrrrrrrrym form. Måste nog köra i 60-70 på platten för komma upp i normal distanspuls.
Så här kommer den!

Om det är någon som har några bra tips på hur man kopplar ihop Becks "Risk Society" och Kaijsers "I fädrens spår" får ni gärna komma med tips... Ska skriva och lämna in nästa vecka. Spännande... Det känns att ribban har höjts.

Kramizar *ler*

No comments: