Wednesday, March 12, 2008

Ny pulsfil!

På allmän (jaså?) begäran kommer här nu en ny pulsfil. Det är från löpning i den fina Campushallen. Körde ett kortare pass igår på morgonen innan "jobbet" med tre lite längre intervaller runt och över tröskel. Kändes ok och hade inga problem med vaderna efteråt konstigt nog. Skönt som gröt.
Så håll till godo!

Imorgon ska Fia köra 10 km kl i SM i Falun. Ska bli spännande att se hur det går, men det är svårt att säga något om förhoppningar på reslutatet. De andra flickorna är snabba och inga med Fias träningsbakgrund ställer upp. Men jag tror att med bra skidor hyfsad form vinner hon med ca 1,5 minut. Allt annat vore katastrof och skulle troligtvis leda till att jag måste säga upp bekantskapen med henne. Mann vell ju ente skämmmas ente!

Ska springa intervaller imorgon också. Då ska det springas riktigt snabba intervaller tror jag. Ska se om jag klarar hålla runt 30 sek per runda några intervaller i sträck. Gör jag det är jag nöjd. Faktiskt... Man måste ju börja någonstans. Fast det är ju inte superlångsamt men inte så man får erek... eller blir övernöjd. Typ. Eh. Bortse från de sista raderna. Jag är dum i huvudet.

Annars då? Jo. Nä.

1 comment:

Anonymous said...

Interesting to know.