Sunday, March 9, 2008

Packat och packad

Ey.
Har packat upp hela lägenheten (nästan) idag. Nu pratar jag i telefon. Ska se om jag har någon simultanförmåga. Jag brukar vara dålig på att skriva och prata annars. Se, nu blev det stopp. Hoppas ni inte är arga för stoppet.
Nu har jag bytt rad. Märkte ni det?
Igen.
Och igen.
Känns bra att lägenheten nästan är uppackad. Och nu är den nästan ren också.
Raderade just något som kunde tas illa upp någon.
Imorgon börjar det på riktigt. Då blir det introduktion för denna kurs, och sen får jag nog reda på mer om projektet. Ska bli spännande. Det kommer att handla om fjärrvärme är allt jag vet.

Jag har inte tränat så bra de sista dagarna. Körde styrka en stund idag men annars har jag inte mycket... Skulle vilja skaffa ett kort i gymmet och i friidrottshallen, men jag får ta det när lite pengar har rullat in. Nu är det ganska tomt. Eller helt tomt... Så om någon vill ge mig pengar får ni gärna göra det. Alla bidrag mottages tacksamt!

Det är bara lite ensamt här. Ska kanske starta bordell eller hunddagis så jag får sällskap.

Ha´t grejhöjta

No comments: