Monday, March 24, 2008

Partikelförflyttning

Är det någon som vet hur man gör? Det verkar så otroligt mycket smidigare än det vi håller på med nu. Eller är det någon som är det på spåren, för i såna fall kan jag gå in och sponsra med en hundring...
Själv har jag kört upp från Vaggeryd med "fel" typ av däck för årstiden.. Kanske dumt att erkänna ett brott på internet, men bängen kan ju försöka hitta mig här i Lambohov i Linköping! Ha... Eller fan också.. Nu försa jag mig visst.
Men det gick ok att köra, trots flera cm snö i början och snömodd resten.
Men fia är på väg ner hit just nu. Hon har kört från Lofsdalen idag... Långt. Och lagom i Örebro, på grund av att jag ville att hon skulle kolla min brevlåda då hon passerade 200 meter från den, lyckades hon köra punka... Men hon lyckades byta helt själv! Duktigt! Men nyss ringde hon igen och då ill-snöade det så hon knappt såg vägen framför sig... Men hon fortsätter nedåt i sakta mak.

Sååå.. Partikelförflyttning är min melodi i framtiden. Då kan man diskutera existensialism också. Vem är då jag? Om jag bryts ner och sätts samman hela tiden. Då kan det ju inte finnas någon själ. Eller?
Kvasifilosofi är min grej som ni hör...

Surt med snö. Nu ska man ju cykla för fan! Och jag ska träna imorgon! Awesome!

No comments: