Thursday, March 27, 2008

Rik som ett troll!

Har varit dålig på att uppdatera. Jag ber om ursäkt. Det är bara det är jag är så jäval rik just nu att jag inte har tid att skriva här. Har fått min första riktiga lön och jävlar vad jag bränner pengar! Fast jag har inte köpt något riktigt onödigt än. Det är bara en lång, lång lista med grejer som byggts upp under flera år som börjar betas av så sakterligt.

Kul att Axelsson fortsätter visa fin form! Undrar om han får köra Girot? Det är ju ett bra tag kvar iofs och formen håller ju inte i sig till dess, men han borde nog få chansen ändå.

Annars är det mycket läsande. Intressant. Ganska i alla fall.

1 comment:

Anonymous said...

hej din lille =) den lille mellan bena mena jag. allt bra? ses snart i butiken. /kung svamp - svampis.blogspot.com