Wednesday, June 4, 2008

Har tränat idag!

Nu ni! Nu ska ni få höra! Idag har jag tränat! I tre timmar! OCh jobbat! Och köpt kläder! Vilken kille alltså!
Körde styrka med en snubbe från Tema, och som vanligt enbart överkropp... Inte min grej, särskilt som jag är svag som smör. Men sen stack jag söderut på cykeln, äntligen. Har tänkt länge att jag ska köra ner till Törneviksbacken och backen nere på vägen mot Ulrika. Och de var tuffa, men inget mot Kleva.. I den sydliga backen var vägen dragen likt en serpentinväg. Fick riktigt töntig Tour-känsla... Nedan följer pulskurvan. Den är avklippt eftersom minnet var fullt, men de viktigaste backarna finns med. Håll till godo!


Annars händer det grejer imorgon också. Ska på disputation och senare disputationsfest. Killen som disputerar har fått mycket uppmärksamhet för sin avhandling, så det ska bli kul att höra vad som sägs om den.
Sen bär det av till Motala i helgen. Ska bli sköj, och min gode vän Björn, just det, han som ska göra rullskid-comeback, ska med. Sköj att träffas igen, även några andra goingar ska med.

Kramizar *ler*

No comments: