Thursday, March 20, 2008

Fantastisk dag!

Helt otroliga saker har hänt! Vi tar det i kronologisk ordning. Igår fick jag hela TVÅ (2) (!!!) kommentarer på ett inlägg! Och ingen av dem var från någon jag delar säng med. Inte officiellt i alla fall...
Sen känner jag mig piggare idag. Fast det är nog den minst fantastiska nyheten.
Det bästa sist alltså...
En puckad insändare som jag skickade till Cycle Sports avdelning Broomwagon blev publicerad! Helt fantastiskt! Och nej, jag är ingen tönt. Så har vi fastslagit det...
Nedan är en bildspecial med min insändare.


Insändaren!


Hela sidan med insändaren!


Framsidan på tidningen!


Jag med tidningen!

Jag kommer eventuellt att skriva en sk sammanläggningsavhandling där man skriver ett antal artiklar som ska publiceras. Ungefär tre av fem ska publiceras i en vetenskaplig tidsskrift. Undrar om detta kan räknas som en? I såna fall har jag ju bara två kvar... Ska ta upp det med professorerna på tisdag. Om jag är arbetslös på onsdag är jag öppen för förslag på jobb...

5 comments:

Anonymous said...

Du, vi får inte tappa kontakten nu bara för att du får dina alster publicerade och blivit känd.

Oskar Lund IF Hallby SOK said...

Vore det inte på tiden att du kör SM-5milen nu när du är känd? Hur många namninsamlingar behövs för en start?

Anonymous said...

Löjligt...hade förvänat mig mer av dig dick...faan! =)

Bjooorn

IngoKajMatz said...

Vaffan. Jävla tjat om 5-milen från alla hela tiden. Gunde ringde precis också, men jag säger som jag sa till honom: nu när jag är känd så har startersättningen stigit. Och det inte lite. Vi snackar många nollor på checken.
Och Björn. Du ska inte komma här och snacka! Du anar inte vilka kontakter jag har, särskilt nu när jag har kommit upp mig rejält här i världen! Ett samtal så sitter du i en hydda i Bangladesh.
Förresten Böna. 5-dagars i sommar!

Anonymous said...

Nääääää....fy faaan va kul!! Då ska vi dricka öl...å tjäna pengar...mummmma!!! hälsa boonan från mig å säg att jag spurtar ner han lätt!!!