Sunday, March 16, 2008

Sjuk som en...

Fan också. Är krasslig idag. Skulle kunna lipa om hur mycket träning jag missar, men det vet både jag och ni att jag inte tränat så mycket sista tiden att detta spelar någon större roll. Men starten på cykelsäsongen närmar sig med raska steg. Och med den lite ångest. Mest för att jag är låååångt ifrån form nog för att tävla. Men det är inte hela världen egentligen. Vill jag så kan jag kanske dra igång säsongen lite senare. Vi får se.
"Vi får se" är förresten temat i mitt liv just nu. Jag säger inte mer än så, men någon kanske känner sig träffad;)...


Jag lovade en pulsfil. OCh den kommer här! Ytterligare ett halvdant pass i hallen med lite intervaller. Sprang några riktigt (?) snabba (???) i början. GIck ok, men 30 s per runda är snabbt för mig fortfarande. Man kan vända på det på två sätt. Antingen att det är 15s per 100 meter vilket inte alla ens gjort i ett max-försök eller åtminstone inte mycket under. Eller att världsrekordet på 10000 meter är runt höga 26 minuter (stämmer det Olund?) vilket ger 400-rundor på runt 63-65 sekunder i snitt... Helt jävla sjukt vad snabba de är.

Men här kommer filen!

Ska kommentera Melodifestivalen med. Jag såg sista halvan! Awesome! Alltså inte själva festivalen kanske, men att jag såg den. Melodifestivalen alltså. Ju.
Och det var/är top 10 at 10 med Kylie på MTV! Det är awesome!
Är han ironisk eller inte tänker ni två-tre personer som läser detta. Och då svarar jag: oj då. Nu fick ni väl så ni teg! Eller?

No comments: