Monday, February 18, 2008

Cykel och sol

Hej hela gänget! Härligt att vara tillbax va!

Har cyklat idag. Ute. Var trevligt väder med halvsol, 7 grader och lagom blåst. Kändes rätt ok ändå. Kärde lite intervaller och sen A1-A2 efter. Men det blev inte så långt, men man får väl bygga på undan för undan.

Är förbannat sugen att flytta nu. Vill bara komma igång. Men man kanske ska njuta av de sista dagarna i frihet. Sen jävlar. Eller kanske inte riktigt, men ändå fast nästa och så. Ju.

Här kommer det tredje bidraget i min fantastiska tävling! Den visar en pulskurva över ett cykelpass som jag och OLund genomförde sommaren 2006. Vi cyklade tio backar i Huskvarna-Jönköping, inklusive norra och södra Kleva, Barnarpsbacken, Taberg, Sanseryd mfl. Riktigt nice pass. Så, här är tredje bidraget!

Förrsten. Som ni ser har jag hela tiden kört print screen och sparat om bilden. Är det nån snitsig rackare som vet hur man kan göra på ett smidigare sätt så får ni en gratis lapdance av mig!

Åker till Mora i helgen också. Kanske åker på onsdag, annars blir det på fredag med Stefun. Kul att åka lite skidor.

Yo för böveln!

1 comment:

Oskar Lund IF Hallby SOK said...

Jag som aldrig var över 150 bpm...inte undra på att du drog ifrån uppför taberg.