Thursday, February 21, 2008

Kort och mysigt inlägg

Eftersom jag befinner mig på hemlig ort under några dagar innan Vasorna drar igång kan jag enbart göra kortare inlägg. Men något litet ögongodis ska jag ju bjuda er alla två-tre läsare som dagligen gör ett besök på. Jag håller på och preparerar Fia så hon ska åka fort på Tjejvasan och Vasaloppet och jag kan säga att det är den ryska meotden som används med allt vad den innebär. Jag går inte in på detaljer, men metoderna kommer göra att det kommer att gå fort de två närmsta helgerna. Det svåraste är att göra sig av med "hjälpmedlen" på ett så bra sätt som möjligt utan misstankar, vilket bland annat inneburit en resa till Östersund och en rastplats utanför, men vad gör man inte för en topp 50-plats i Tjejvasan..

Annars då? Jo, tackar som frågar. Det är fina fisken. Det kunde varit värre.

Och fortsätt rösta på tävlingen. Den avslutas inte förrän mer än tre personer röstat, så kolla föregående inlägg!

Yo!

No comments: