Tuesday, February 19, 2008

Fast nu funkar det!

Så skit i det föregående inlägget. Här kommer de nu! Med originaltext!
Äntligen! Nu är det äntligen dags för de sista bidragen i min fantastiska tävling! Eftersom jag kommer vara utan min dator i resten av veckan, då jag ska vara expertstöd i vallning och busschaufför, lägger jag ut de sista bidragen nu. Och jag har en liten extra godbit! Jag har slängt in ett Wildcard över de fem ursprungliga! Det ni! Och det är inte vilket wildcard som helst, men mer om det när vi kommer dit.
Så här är det fjärde bidraget! Det visar ett cykelpass ner och upp för en av de klassiska alpgiganterna; Col de Madeleine! Det ni.


Det sista bidraget visar ett halv-GP i Västerås från i våras! 10 varv på en ca 3,3 km bana med en mindre slakmota per varv. Mmm. Underbart.


Detta var de fem ursprungliga, men eftersom jag gillar er så mycket slänger jag som sagt in en pulsfil till. Pulsfilen i sig är inte så spektakulär, men ursprunget är desto mäktigare. Jag ger er; pulsifilen från 2007 års JanJan-cup! Helt otroligt. Denna tävling som ni hört så mycket om, och nu får ni en glimt in i hjärtat på en trefaldig segrare. Underbart att vara er en dag som denna!


Jag förstår att många blir alldeles till sig av det här, men ni måste rösta med hjärtat ändå. Eftersom jag inte har tid eller lust eller stake att sätta mig in i hur man html:ar fram en riktig omröstning får ni skriva er röst i detta inläggs kommentar-ruta. Vill ni får ni gärna ge en motivering. Bästa motivering vinner en kexchoklad och en signerad utskrift i pappersformat av pulsfilen!

Så, rösta! För helvete...
Annars är det bra... Sprang intervaller idag. Vaderna kändes ok.
Hej!

1 comment:

Oskar Lund IF Hallby SOK said...

10 backar röstar jag på! Till sommaren får du hänga på o träna lite så du får några fina files till nästa års tävling!