Friday, February 22, 2008

Inget på ett tag

Sista inlägget på ett par dagar! Förstår att det känns hemskt, men tyvärr är det den bittra sanningen. Jag ska avlägsna mig från hemlig ort och bege mig till starten av Tjejvasan i Oxberg. Där ska vallas och langas åt lilla stumpan och jag förväntar mig seger. Annars jävlar! Då blir det återigen den ryska skolan...

Sen ska jag upp till Everstberg och hjälpa Håmås och hans crew som ska köra Öppet spår. Ska köra dem till starten och sen köra hem dem till småland. Gjorde samma resa förra året och några av damerna var ute i 11 timmar, vilket gjorde att vi var hemma först vid 1-2 på natten. Mmmm...
Väl där nere ska jag packa ihop min skit inför flytt till Linkan.

Och snälla.... Jag ber er med jätteledsen röst och tårar i ögonen att rösta i min tävling. Annars vinner OLund, och frågan är om ni unnar honom det? Jag unnar honom det särskilt som han var delaktig i passet, men ni har guldläge på en kexchoklad... Så, tag chansen!

Ha det snuskigt

No comments: