Friday, February 15, 2008

I väntans tider...

Sitter och väntar på att min kära(?) vän(?) Lars(?) ska dyka upp. Han ville helt frivilligt åka till Örebro en helg... Fy fan. Stackars jävel. Jag trodde han var smart, men jag får nog ta en ny funderare.

Och på allmän, eller Oskars, begäran ska jag lägga upp fler pulsfiler! Idag presenteras en fil från en cykeltävling i Halmstad i somras. Ett "halv-GP" med 18, eller rättare sagt 19, varv på en kort bana. Och härmed utlyses en tävling i bästa pulsfil. Ska de fem närmsta dagarna lägga ut de sexigaste, slynigaste pulsfilerna jag har att tillgå. Ni, två-tre, personer som läser bloggen får sen rösta på mest BADASS-pulsfil 2008! Det ni.
Så här har ni första bidraget! Håll till godo!

Ingen träning idag. Dåligt av mig. Ska skärpa mig. Har inget mer att skylla på än att jag slog ut tre framtänder när jag klippte naglarna i morse. Men man ska faän kunna ge sig ut och träna ändå.

Kraaaamizzar

No comments: