Tuesday, February 12, 2008

Sega ben

Har varit extremt duktig idag. Har gjort flera saker! På en och samma dag! Viktiga saker också! OCh dagen är inte slut än. Jag kan nog göra en eller två saker till. Har klippt mig (stubb), varit i skolan, bokad läkartid (brutna armar och ben), lämnat in blankett till skolan, kört intervaller på rullen (återkommer), tittat på skidskytte och handlat. Fantastiskt! Dessutom har jag tittat på några South Park-avsnitt. Jävlar vilken kille alltså!

Intervallerna gick inte så bra. Bina ben ville inte vara med riktigt idag vilket gjorde att jag inte kunde pressa upp pulsen. Tänkte köra A3, men det blev A2-A3. Lite 15x15 och lite A2 och lite ryck. Totalt ostrukturerat. Körde några max-sprinter också. Känner att jag nog skulle behöva lite mer styrka.. Kommer upp i runt 820 W, vilket ger runt 12W per kilo. Kan jämföras med de bästa spurtarna som kommer upp till 25-30... Sjukt.

Skidskyttet var väl sådär. Jonsson och Ferry körde ju bra, men ACO var ingen succé. Bergman gjorde nog vad som kan förväntas. En bom mindre i liggande kansle. Men vem skulle kört istället för ACO? Känns som att det var bästa laget och då är det som det är.

Inte så mycket musik idag, heller...
Yo?

No comments: