Thursday, February 7, 2008

Jaså

Det verkar som att det är en rätt ok dag idag. Det löste sig till det bättre med far, åtminstone för nu, och jag har varit i skolan och tränat lite. Ska bita ihop och plugga och ta ett beslut om jag ska skriva dugga imorgon. Vet inte än. Statistik är ganska intressant men mentalt är jag inte här just nu så det går lite trögre än det borde. Men å andra sidan bör man plugga för att förvänta sig att man ska lära sig något..

Cyklade lite intervaller på rullen. Ska försöka köra något snabbt och lite styrka varje dag. Har gjort så de tre sista dagarna, men passen är fortfarande korta. Ska bita ihop och springa lite intervaller på banan imorgon.
Nedan ser ni puslfilen för intervallen. Inte så mycket att hurra för, men något i alla fall. 2 omgångar x 5 min med A2 och 9 min 70/20.

Dagens musik... Inte så mycket nytt. Nostalgilyssnar på Nirvanas Nevermind. Den är ju riktigt bra... Måste påminna sig ibland men inte för ofta. Tittar mest på Entourage annars... Är lat, så jag sitter och tittar på avsnitt efter avsnitt. Men det är riktigt bra. Det går givetvis ha åsikter om kvinnobilden som framförs, och mansbilden också för den delen, men jag skiter i det. Johnny Drama är en av de roligaste karaktärerna på länge i TV.

Inte så mycket cykel att kommentera heller. Tour of Langkawi börjar i slutet av veckan, men det är inte så mycket att bry sig om egentligen. Inte särskilt många starka européer på plats.

Heeiij då

No comments: