Tuesday, February 5, 2008

Nystart

Ska försöka göra en riktig start på bloggen och se om jag orkar hålla liv i den. Nu när jag har fått jobb och allt kanske man skulle försöka. Vet inte riktigt vem som ska läsa men om inte annat läser jag själv.
Flyttar snart till Linköping och ska bli doktorand. Börjar få riktig ångest. Undrar om jag klarar av det. Jag borde nog göra det, men man vet aldrig. Ska bli kul dock. Skönt att lämna Örebro. Har varit på väg härifrån mentalt sen innan jag flyttade hit. Nu kanske min lilla hjärna kan lunga ner sig lite. En sak mindre att grubbla på, och tro mig; det behövs lite lättnad där uppe ibland...

Borde ta tag i min träning också. Vet inte riktigt vad jag ska göra på dagarna annars. Just nu gör jag nästan ingenting. Kan skylla på att jag laddar mentalt för Linkan men nää. Var och simmade idag. Var helt ok, men 40 spänn för att simma fram och tillbaka i en 16 meters bassäng...

Kanske ska införa någon musikkommentar per dag också. Lyssnar på Drive-by Truckers. Skivan har fått ganska bra recensioner, men så här långt är jag lite osäker. Lite väl mycket banjo och country-känsla bitvis, men vissa spår är ganska bra.

Ingen cykel-kommentar idag. Tror jag.

No comments: