Wednesday, February 6, 2008

Ny dag

Ny dag, nya möjligheter. Tror jag råkade ändra typsnittet, men vaffan. Det går nog läsa ändå. Förresten kvittar det eftersom ingen ändå läser. Å andra sidan är det ingen som vet att bloggen finns så då kvittar det ju faktiskt.
Har sprungit halvhyfsade intervaller idag. Eller fartlek egentligen. Var halt på gatorna och i skogen så det gällde att gasa när det var någorlunda fäste under skorna. Hade det varit ett bra pass hade jag lagt ut en bild av pulsfilen här, men jag är för stolt för att visa vad ett halvhyfsat är i mina ögon idag. Kanske om jag biter ihop och skärper mig så kan det bli en riktig tränings-blogg. Vi får se. Ser faktiskt fram emot Linköping med träning och cykel. Klubben verkar vara aktiv och det behöver jag. Då kanske jag kan tvinga mig ut mer om jag har några nötter att köra med.
Ska se om jag kan bita ihop och träna något mer idag. Kanske... Vi får se.

Dagens musik. Vet inte. Lyssnade ett varv på Sebastién Tellier och Destroyer vardera. Helt ok båda två. Allt efter tips från Let´s pretend... Har svårt att hitta egen ny musik själv annars. Har inte ork eller lust heller tror jag. Roligare att kolla cykelsidor.

Ser fram emot vårklassikerna. Kanske blir så illa tvungen att skaffa eurosport av den anledningen i Linköping. Får se det också.

Yo för helvete!

No comments: